Aku Lihat | Aku Fikir | Aku Tulis

Monday, March 20, 2017

Potensi Perniagaan Milo Kiosk

Potensi Perniagaan Milo Kiosk

Kenapa perlu berniaga dengan Milo Kiosk

Saya rasa tak perlu untuk jelaskan dengan lebih lanjut. Ini kerana, ramai golongan dari kanak-kanak sehingga orang dewasa dan warga emas kenal dengan jenama air Milo. Oleh yang demikian, jenama Milo tak perlu diperkenalkan lagi seperti perniagaan kopi hipster yang banyak diniagakan sekitar tahun 2016 lalu. 

Tetapi, adakalanya kami terjumpa mereka yang menjalankan perniagaan air Milo ini rasanya tidak berkualiti ataupun tasteless. Tidak sama seperti air Milo lori yang anda rasa semasa kecil dahulu. Sangat sedap dan sedikit berlemak.

Akan tetapi, saya ada terjumpa beberapa page dalam facebook yang mempromosikan pakej perniagaan air Milo masing-masing. Mereka ini mempromosikan rasa yang sama atau hampir sama dengan air Milo lori yang pernah dirasai dahulu.


Pakej Bisnes Air Milo Premium



























Pakej Bisnes Milo Murah





Milo Original
Mereka yang saya sebutkan ini adalah mereka yang membekalkan pakej perniagaan air Milo yang boleh saya jumpai dalam laman Facebook. Kebanyakkan pakej perniagaan air milo mereka adalah bermula dari RM 600.00 sehingga RM 3000.00 (bergantung kepada mudal anda).

Jadi, sekiranya anda berminat dengan pakej yang mereka tawarkan, anda boleh berhubung terus dengan mereka bagi memulakan perniagaan anda.

19 comments:

  1. Macam best je ni. Selalu beli jugak, sebab sedap daripada milo yang kadang2 peniaga tipu pakai cekelat murah tu. Boleh detect rasa dia.

    ReplyDelete
  2. Mohon call atau whatsapp saya utk bisnes kiosk milo...kalau boleh sebelum hari jumaat ni saya dah nak mulakan bisnes ni...ni hp saya 01123395635...tq

    ReplyDelete
  3. Berminat. Mohon wasap 0172268593

    ReplyDelete
  4. BERMINAT..WASAP BOS DITALIAN 0177039064

    ReplyDelete
  5. BERMINAT..BAGAIMANA NK JOIN ATAU NAK MULA KAN PERNIAGAAN

    ReplyDelete
  6. Saya berminat nk mulakan perniagaan milo...whatsaap saya asap ya...01127196621. Terima kasih

    ReplyDelete
  7. Boleh bg harga setiap pakej 0173320341

    ReplyDelete
  8. SALAM TUAN... SAYA NAK TABLE SHJ ADA JUAL TAK.. KALAU ADA BERAPA..
    PENTING SANGAT NI..
    PLEASE RESPONS.. 🙏

    ReplyDelete

Segala coretan dalam blog ini adalah berdasarkan pengalaman, pendapat dan catatan peribadi penulis sahaja. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Komenlah secara berhemah dan mengikut budi bicara. Lagipun, kita adalah Malaysia kan?